Adviseurs nettarieven

Als adviseur nettarieven bepaal je samen met je team mee de Vlaamse distributienettarieven voor elektriciteit en aardgas voor vandaag en de toekomst.

Je controleert de tarieven die de netbeheerders willen aanrekenen en ziet toe op de kosten die ze maken. Je gaat na of ze onze tariefbeslissingen naleven.

Je adviseert over de tariefregulering en werkt mee aan het tarifair kader voor de toekomst.

Je hebt je eigen verantwoordelijkheden, maar werkt vooral in team. Jouw motivatie werkt aanstekelijk. Je neemt initiatief en werkt resultaatgericht samen met je collega’s.

In je functie communiceer je vlot met je enthousiaste collega’s, distributienetbeheerders en andere belanghebbenden.

Je overlegt, adviseert en zoekt verbeterpunten. Met je kritische en open geest blijf je groeien in je functie.

Jouw profiel?

Je hebt een masterdiploma in economische wetenschappen of een andere opleiding in de economie. Je hebt kennis over de energiemarkt en bedrijfseconomische concepten. Ervaring in een gelijkaardige functie of met reguleringsmethodieken is een plus.

Wat mag je verwachten?

  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur met een marktconforme verloning. Afhankelijk van je relevante ervaring heb je een startsalaris tussen 3.460 euro en 7.740 euro bruto per maand.
     
  • Je werkt in een klein, gemotiveerd en zelfsturend team. Dat zorgt voor veel afwisseling, autonomie en verantwoordelijkheid.
     
  • Je werkt mee aan verschillende projecten en je neemt mee de beslissingen. Je hebt een onmisbare rol in onze organisatie.
     
  • Je maakt deel uit van een kleine organisatie (+/- 40-tal personen). Jouw werk heeft dus een grote impact binnen en buiten onze organisatie.
     
  • Je kan je werk flexibel inplannen, thuis of op kantoor. Met de plaats- en tijdsonafhankelijke werkregeling, kies jij wanneer en waar je werkt. Je houdt daarbij natuurlijk rekening met je collega’s. Je krijgt ook een thuiswerk- en internetvergoeding.
     
  • Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Je kan opleidingen volgen die je verder doen groeien.
     
  • Je komt terecht in een organisatie die aan je welzijn denkt. Met de aantrekkelijke vakantieregeling laad je je batterijen regelmatig op. En de uitgebreide hospitalisatie- en groepsverzekering ontzorgt je wanneer je dat nodig hebt. Tijdens onze teambuildingactiviteiten leer je je collega’s op een andere manier kennen.
     
  • En verder? Je kan gratis met het openbaar vervoer naar het werk. Je krijgt maaltijdcheques en een mobiele telefoon.

Overtuigd?

Stuur een bondige en overtuigende motivatiebrief en een helder en overzichtelijk cv in het Nederlands naar public@ascento.be.

Verloop selectieprocedure

  • Uiterste sollicitatiedatum: 15 mei
  • Cv-screening: week van 16 mei
  • Jurygesprekken: 1 en 2 juni
  • Assessment: week van 6 juni

Meer info
Vragen over de selectieprocedure of functie-inhoud? Neem contact op met Wendy Spinnoy, Key Account Manager (Ascento) via wendy.spinnoy@ascento.be of 0496 57 74 43. 

Selectiereglement