Adviseurs markttoezicht

Als adviseur markttoezicht hou je toezicht op de energieleveranciers. Je voert onderzoeken uit, je maakt analyses en rapporten. Je behandelt aanvragen van leveringsvergunningen en volgt de financiële situatie van de leveranciers op.

Je kijkt toe of de energieleveranciers zich aan de regelgeving houden. Je volgt ook de marktprocessen op de energiemarkt op.

De energiemarkt is voortdurend in beweging. Die evoluties volg je nauwgezet mee op. Je houdt de vinger aan de pols, merkt nieuwe ontwikkelingen op en bouwt je expertise verder uit.

Je hebt je eigen verantwoordelijkheden, maar werkt vooral in team. In je functie communiceer en werk je vlot samen met je enthousiaste collega’s en met belanghebbenden. Je overlegt, adviseert en zoekt verbeterpunten. Met je kritische en open geest blijf je groeien in je functie.

Jouw profiel?

Je hebt een masterdiploma als handelsingenieur, in economische wetenschappen of een andere opleiding in de economie. Een doctoraat of masterproef over een relevant onderwerp is een plus.
Je hebt kennis over de energiemarkt en bedrijfseconomische concepten.

Je hebt ervaring in financiële analyse en financiële en operationele audits en processen. Ervaring in een gelijkaardige functie of met reguleringsmethodieken of de werking van de energiemarkt? Dan kan je die zeker inzetten.
 

Wat mag je verwachten?

  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur met een marktconforme verloning. Afhankelijk van je relevante ervaring heb je een startsalaris tussen 3.460 euro en 7.740 euro bruto per maand.
     
  • Je werkt in een klein, gemotiveerd en zelfsturend team. Dat zorgt voor veel afwisseling, autonomie en verantwoordelijkheid.
     
  • Je werkt mee aan verschillende projecten en je neemt mee de beslissingen. Je hebt een onmisbare rol in onze organisatie.
     
  • Je maakt deel uit van een kleine organisatie (+/- 40-tal personen). Jouw werk heeft dus een grote impact binnen en buiten onze organisatie.
     
  • Je kan je werk flexibel inplannen, thuis of op kantoor. Met de plaats- en tijdsonafhankelijke werkregeling, kies jij wanneer en waar je werkt. Je houdt daarbij natuurlijk rekening met je collega’s. Je krijgt ook een thuiswerk- en internetvergoeding.
     
  • Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Je kan opleidingen volgen die je verder doen groeien.
     
  • Je komt terecht in een organisatie die aan je welzijn denkt. Met de aantrekkelijke vakantieregeling laad je je batterijen regelmatig op. En de uitgebreide hospitalisatie- en groepsverzekering ontzorgt je wanneer je dat nodig hebt. Tijdens onze teambuildingactiviteiten leer je je collega’s op een andere manier kennen.
     
  • En verder? Je kan gratis met het openbaar vervoer naar het werk. Je krijgt maaltijdcheques en een mobiele telefoon.

Overtuigd?

Stuur een bondige en overtuigende motivatiebrief en een helder en overzichtelijk cv in het Nederlands naar public@ascento.be.

Verloop selectieprocedure

  • Uiterste sollicitatiedatum: 15 mei
  • Cv-screening: week van 16 mei
  • Jurygesprekken: 1 en 2 juni
  • Assessment: week van 6 juni

Meer info
Vragen over de selectieprocedure of functie-inhoud? Neem contact op met Wendy Spinnoy, Key Account Manager (Ascento) via wendy.spinnoy@ascento.be of 0496 57 74 43. 

Selectiereglement