Krijgt u nog facturen?

Als u energie verbruikt via een budgetmeter krijgt u geen facturen. Er gebeurt wel elk jaar een meteropname zodat de netbeheerder kan berekenen hoeveel u elk jaar hebt verbruikt, maar op basis van deze meteropname wordt geen factuur gestuurd. De netbeheerder maakt pas een slotfactuur op het moment dat u terug naar de commerciële markt gaat.

Nog een vraag over dit onderwerp?

Mail naar info@vreg.be of bel naar het gratis telefoonummer 1700.

Hebt u een klacht tegen uw leverancier en/of netbeheerder?

Dan moet u uw leverancier en/of netbeheerder hierover schriftelijk (via e-mail of per brief) contacteren. Gaat u niet akkoord met het antwoord? Dan kunt u bij de federale Ombudsdienst voor Energie terecht om uw klacht te behandelen. De voorwaarden voor het indienen van een klacht vindt u op de website van de Ombudsdienst voor Energie.

Ombudsdienst voor Energie
Koning Albert II - Laan 8 bus 6
1000 Brussel
Tel. 02/211.10.60
Fax 02/211.10.69
www.ombudsmanenergie.be

Vreg is de Vlaamse regulator van de elektriciteits- en gasmarkt
Heeft u een vraag? Mail of bel 1700